TJAAAA

Vi är 4 brudar på ungefär 16 år som tidigare har bloggat på devote tilsammans där vi inte riktigt trivdes så vi bytte hit! Här är lite om oss:

Moa Skogmo
Jag är en tjej på snart 16 år ifrån staden Västerås, lever livet tilsammans med mina underbara vänner och familj.

Jenni Björkqvist
tjej på snart 16 år. Bor i stockholm, viksjö. På fritiden dansar jag streetdance och är med vänner.


Mathilda Carlbom
Jag är en tjej på 16 år som bor i stockholm, viksjö. Mina intressen streetdance och vara med vänner.

Tove Björkqvist
 Tjej på snart 16 år som bor i Stockhohlm, viksjö. På fritiden spelar jag fotboll, tecknar och umgås med vänner!


Fiin! :)

Svar: Du är fin gumman!
swaggers.blo.gg

2013-01-15 | 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback