Tisdag

Hej alla, jobbig skoldag idah började kl 8 med en stor no uppsats. Gick helt okej men får se, när jag känner att ett prov går bra brukar det ingentligen gått dåligt haha. På fredsg blir det tjejmiddag med perla, mathilda, sussie och kanske ella hemma hos mig och tove. Blir att se allas favoritfilmer haha. Och på lördag firas pappas femtio års dag, blir att fira i lokalen med hela släkten, amanda kommer också som alltid när vi har släkt träffar haha. Men hon är som en i släkten satt :)
Märkt att bloggningen blir sämre men det blir bättre snart, promise. Btw mitt simkort kom idag! som ni vet tappade jag min mobil så beställde ett nytt sim kort men när jag fick det var det fel. Så ska ner till jakan om ungefär en halvtimme och fixa nytt (igen). Men det blir nog bra ska bli skönt att ha en mobil igen. 
Puss!
Bild på mig tagen i oktober på moas födelse dag, ugh nu börjar jag tröttna på snö. 
 


Fin bild :)

2013-01-22 | 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback