Dans

Hej! Länge sen jag blogga men har inte orkat..
Kom iallafall hem för ungefär en timme sen efter att ha vart från klockan 7 till halv 10 i min skola.
Det var dans kväll för alla 9:or i järfälla så drog dit med Perla, Mathilda, Sussie & Jenni!
Hade en rolig kväll,  och jag dansade faktiskt, lol. Jag är så omusikalisk man kan bli, kan varken sjunga, dansa eller spela instrument så burkar aldrig göra något av det.. 
Men nu ligger jag med foten på massa kuddar för min fot är helt jävla uppsvullen och gör just nu så jävla ont.
Enligt min doktor borde jag ha en krycka som stöttar men det vägrar jag, Hade kryckor en gång och kommer aldrig ha det igen, så jävla jobbigt. Men ska in på magnet rönken imorgon och får svar nästa vecka!
Hoppas bara att det inte är något allvarlgit med min bög fot.
Imorgon kväll så ska Jag & Jenni ha tjej middag hemma hos oss med Perla, sussie, ella & Mathilda!
Kommer bli as roligt så kommer nog inte blogga imorgon!
Goooodnaatt


Ha så skoj!

2013-01-25 | 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback