Femtio års fest

firade pappas femtio års dag igår, hela släkten både mamma o pappas sida kom så vi var över 30st personer. vi var i lokalen nerför oss, de hade dukats skitfint med långbord så där åt alla middag sen hade vi alla biljard tunering och jag tove amanda kom till semi final, haha vinnarna fick kims pokal som bestod av fyra ihoptejpade öl burkar och överst en champagn flaska. Tror jag tog bild på den ni får se nån annan gång ;) sen runt 2 kom tee ante och max vi körde biljard och runt 3 drog resten av släkten hem. Vi var kvar till runt 6 på morgonen och spela biljard, pingis mm fatta inte hur vi palla. Så nu är jag sjukt trött, men ska ta och se på en film. puss!
hahaha 2 års gammal bild på mig och pappa från 2011 när vi var i Talin ♥


Låter som en härlig helg :)

2013-01-27 | 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback