/T

zuuup, Moa & Jenni har ju redan berättat lite om oss och så,
men jag heter iallafall Tove Björkqvist och går i 9:an i viksjö skolan, Jag spelar fotboll i laget IFK viksjö dam juniorerna men just nu är mina ledband i foten skadade så går hos en sjukgymnast en gång i veckan. Men iallafall så på fritiden när jag inte har massa läxor och prov så är jag oftast med kompisar, familjen, tecknar, tränar, sover och massa andra saker. Jag filmar & fotar ofta med min lilla kamera så kommer lägga upp många foton & Videos här på bloggen. Ja det var typ allt, om ni undrar något annat får ni kommentera eller nått! 


Videooooos!! ASTMAKOMPIIIIISSSS!!!!

Svar: Det kommer haha, hoppas vi! :)
swaggers.blo.gg

2013-01-15 | 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback