FRIDAY!

äntligen freedag, måndag du kan gå och ta dig. Skit jobbig skoldag idag börjar 8 och slutar 4 men de skiter jag i för det är fredag så är glad haha. Idag blir det att se ut som fan har myskläder på mig, en ful stor munkjacka.
Efter skolan blir det att träffa amanda, känns som det var ett tag sen så det blir najs att träffa henne igen. 
Btw har märkt att jag känner mig väldigt disconnected från resten av världen utan min mobil, särskilt från instagram och twitter. Så jag är en stenåldersmänniska som inte vet vad som pågår i världen just nu.  
aja ska börja gå mot skolan nu skriver sen ikväll puss!
Btw var ju på öppet hus igår och gillade verkligen skolan, tror det blir ett första val eller andra vi får se haha.
hey gorgeous 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback