10 sanningar

Jag kan inte rita utan musik, det funkar inte & Jag blir alltid ''avslappnad'' av att rita,lol.

 Jag somnar ALLTID efter skolan, är så jävla trött så somnar direkt och sover till 7 typ.

 Jag vill jätte gärna kunna sjunga & spela gitarr, men är hemsk på båda sakerna.

När jag gått ut skolan, vill jag resa runt i världen i ett helt år.

Jag är ganska blyg av mig mot personer jag inte känner så bra, men jag pratar jävligt mycket egentligen.

Det bästa jag vet efter skolan är att komma hem och byta om till mjukis byxor & sätta upp håret till en hästsvans!

Vägrar att äta korv, för vart matförgifad i sommras av falukrov och har aldrig mått så dåligt förut.

Jag är as klumpig, gör mig illa hela tiden.

Jag hatar när folk ''smaskar'' när dom äter. Får panik och måste antingen gå därifrån eller sätta på musik i hörlurarna. Jävligt töntigt för jag smaskar säkert själv när jag äter, men får panik av ljudet.

Jag vill kunna åka snowboard! vill kunna trixa och så.. Skulle åkt upp till kungsberget nu på jullovet så skulle kim lära mig hur man åkte men kunde inte för min jävla fot.



 



Fin bild! :D

Svar: Tack! :)
swaggers.blo.gg

2013-01-16 | 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback