-as long as you love me-

Hej alla, vi hade ju våran blogg på devote förut dvs 4lifes men som det står i inlägget under så trivdes vi inte så vi bytte till blogg,se. Hoppas att några av våra gamla läsarna fortsätter att följa oss här och att ni kommer gilla bloggen!
iaf tänkte skriva lite kort om min dag för kommer inte på något annat att skriva om. Skoldagen idag var skön började halv tio och slutade två och så kommer det vara resten av veckan pga utvecklingssamtal. Sen efter det drog jag hem och vidare till farmor för att plugga matte för har matte prov på tosdag. Kommer väl gå skit men man kan alltid försöka. Och nu sitter jag är och kollar på nya avsnittet av pretty little liars tilsammans med mina killar Ben&Jerry. Nej men det var väl allt för mig, puss! 
Btw tappade bort min mobil idag så det går inte att nå mig, bara så ni vet.



Jävla klant. Puss. :*<3

Svar: haha tyst med dig :*<3
swaggers.blo.gg

2013-01-15 | 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback